SZÁLLODATAKARÍTÁS

Szállodatakarítási szolgáltatásunk teljeskörű. Cégünk minden igényt kielégítően biztosítja a szállodában megtalálható összes helység professzionális takarítását, legyen szó szobáról, wellness helységről, közös térről, konyháról, konferenciateremről, szolgálati helységről. A szállodák takarítása speciális tudást és megfelelő tapasztalatot igényel, melyet természetesen minden partenrünk számára biztosítunk a kisebbektől a legnagyobbakig. Takarítási szolgáltatásunkat minden esetben a szálloda életéhez igazítjuk, személyzetünket láthatatlan erőforrásként működtetjük. Nagy figyelmet fordítunk az igényekhez igazított tisztítószer portfóliónkra, illetve folyamatosan keressük és teszteljük a legújabb környezetbarát megoldásokat is. Szolgáltatásunkat nem csak azoknak ajánljuk, ahol nem áll rendelkezésre megfelelő létszám a szolgáltatás ellátásához, hanem azoknak is, akik teljes mértékben ki kívánják szervezni housekeeping folyamataikat.

Ajánlatunk

  • Üzemeléshez való alkalmazkodás
  • Teljes-, vagy részmunkák elvégzése
  • Tapasztalt személyzet és eszközök biztosítása
  • Ügyelet biztosítása
  • Helyi Supervisor
  • Magas színvonal
  • Tökéletes tisztaság
  • Elvárásokhoz igazított tisztítószerek használata

 

ÉTTEREM-, VENDÉGLÁTÓHELY TAKARÍTÁS

Vendéglátóhelységek, éttermek, bárok esetén az intenzív és folyamatos igénybevétel miatt a higiénia kiemelten fontos kérdés. Üzemeltetésük során a tiszta helyiségek megléte elengedhetetlen mind a vendégek, mind az ott dolgozók számára. Az elhanyagolt és szakmailag nem megfelelően kezelt és tisztán tartott egységek súlyos bírságot, vagy akár bezárást is eredményezhetnek! A Shine Room Services Kft. rendszeresen végez napi-, heti-, vagy nagytakarítást ezen vendéglátóhelységekben. Több évtizedes tapasztalatunknak köszönhetően minden olyan speciális igényt szem előtt tudunk tartani, melyek elengedhetetlenek a vendégek és az üzemeltetők irányába.

Ajánlatunk

  • Nyitvatartáshoz való alkalmazkodás
  • Tapasztalt személyzet és eszközök biztosítása
  • Ügyelet biztosítása
  • Magas színvonal
  • Tökéletes tisztaság
  • Elvárásokhoz igazított tisztítószerek használata

 

ÜZLETHÁZ TAKARÍTÁS

Vállaljuk üzletházak teljes, illetve részleges takarítását. Igény szerint területenként külön-külöm kezelve is biztosítani tudjuk a ház helyégeinek tisztán tartását, állagmegóvását. Mivel az üzeltházak takarítása az egyik legnagyobb kihívás, így kellő odafigyeléssel és körültekintéssel szükséges jelen lenni mint takarítócég. Ennek oka, hogy az üzletházak területén a sokszínű szolgáltatásokkal rendelkező bérlőktől más és más igények merülhetnek fel saját, illetve a közös helységek takarítását illetően. Ehhez csapatunk kiválóan alkalmazkodik, hiszen a szakmában eltöltött évek során a legtöbb felmerülő kérdéssel és kéréssel már találkoztak szakavatott kollégáink.

Ajánlatunk

  • Működéshez igazított szolgáltatás
  • Teljes, vagy területekre biztosított szolgáltatások
  • Tapasztalt személyzet és eszközök biztosítása
  • Ügyelet biztosítása
  • Magas színvonal
  • Tökéletes tisztaság
  • Elvárásokhoz igazított tisztítószerek használata

 

IRODAHÁZ TAKARÍTÁS

Egy munkahely higiéniája biztosítása elengedhetetlen pontja megfelelő munkakörnyezet megteremtésének. Minél jobbak a körülmények az adott irodában, annál hatékonyabb a munkavégzés, mely az egyik legfontosabb összetevője a cég munkafolyamatainak. Az irodaházak üzemeltetőik és bérlőik elvárásainak megfelelően munkánkat a legdiszkrétebb módon végezzük el, ezzel is támogatva a bérlők hatékony munkavégézéséhet szükséges hatékonyságot. Irodaház takarítási szolgáltatásunkat bármely olyan létesítménybe igénybe vehető, ahol az igény a komplex szolgáltatás minőségi és hatékony kivitelezése.

Ajánlatunk

  • Munkarendhez való alkalmazkodás
  • Teljes, vagy kiegészítő szolgáltatások
  • Tapasztalt személyzet és eszközök biztosítása
  • Ügyelet biztosítása
  • Magas színvonal
  • Tökéletes tisztaság
  • Elvárásokhoz igazított tisztítószerek használata

 

RENDEZVÉNY TAKARÍTÁS

Az egyik legnagyobb kihívást jelető takarítás a rendezvények utáni takarítás. Sok esetben az idő szűkössége, vagy az elszállítandó hulladék elszállítása is gondot okozhat. Ezeket is szem előtt tartva munkatársainkkal rugalmasan alkalmazkodva kezeljük ezt a speciális és álltalában nem rendszeres eseményeket. Tapasztalataink alapján a takarító személyzet "láthatatlan" jelenléte a nagyobb rendezvényeken jelen levő bontási folyamatoknál igen fontos. Természetesen a rendezvényt követő folyamatainkat egyeztetjük a bontási ütemtervvel és igazodunk ahhoz. Természetesen a rendezvény előtti nagytakarítást is supportáljuk.

Ajánlatunk

  • Ütemtervhez való teljes alkalmazkodás
  • Teljes körű szerviz
  • Takarító felügyelet
  • Tapasztalt személyzet és eszközök biztosítása
  • Magas színvonal
  • Tökéletes tisztaság
  • Elvárásokhoz igazított tisztítószerek felhasználása